Goście specjalni
Mariusz Bednarz Prezes Zarządu Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Paweł Pacek Wicedyrektor Biura Rozwoju i Innowacji Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Rafał Kalisz Prezes Zarządu Stali Rzeszów S.A. oraz Fibrain Sp. z o.o., Wiceprezes D.A Glass. Od początku swojej kariery związany z FIBRAIN (daw. ELMAT). Przez wiele lat był Wiceprezesem firmy FIBRAIN oraz Wiceprezesem firmy ZEM EW. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Odpowiedzialny za kreowanie pomysłów i ich realizację przy wykorzystaniu funduszy unijnych, opiekę nad kluczowymi klientami firmy, usprawnianie procesów funkcjonowania przedsiębiorstwa, ustalania planów sprzedaży i realizację celów działu sprzedaży. Obecnie zajmuje się wyznaczaniem wizji rozwoju firmy, bieżącym zarządzaniem całością grupy i nadzorem działów sprzedaży oraz działów strategicznych firmy. Jest także autorem wielu analiz i artykułów techniczno-ekonomicznych dotyczących rozwoju nowych Systemów Światłowodowych. W funkcjonowaniu firm, którymi zarządza stawia na zrównoważony rozwój w oparciu o etykę biznesową, innowacyjność we wszelkich aspektach działalności a także na pracę zespołową, zaufanie i współpracę z partnerami. Jest propagatorem idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Uczestnik wielu paneli eksperckich, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Jako Prezes Zarządu Stal Rzeszów S.A. jest odpowiedzialny za zarządzanie Klubem Sportowym Stal Rzeszów S.A., w tym w szczególności za wyznaczanie kierunków rozwoju oraz wdrażanie planów i strategii. Pomysłodawca i organ założycielski Szkoły Mistrzostwa Sportowego STAL w Rzeszowie. Zaangażowany w rozwój lokalnego środowiska, współtwórca wielu inicjatyw społecznych, od wielu lat występuje jako sponsor siatkówki, boksu, tenisa stołowego, surfingu a obecnie piłki nożnej. Obecnie powołany także na Przewodniczącego Rady Uczelni Politechniki Rzeszów.
Piotr Kaczmarczyk Prezes Zarządu w Sagitum S.A. Ponad 15 lat doświadczania w branży informatycznej na stanowiskach kierowniczych. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami handlowymi. W swojej karierze zrealizował ponad 150 projektów u klientów ERP i MŚP. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza.
Eryk Wdowiak Dyrektor Handlowy Prokurent Sagitum S.A. Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Od 10 lat zajmuje się sprzedażą oprogramowania ERP. Najpierw jako lider sprzedaży a obecnie Dyrektor Sprzedaży. Wiedzę zdobytą na szkoleniach: zarządzanie projektami wg PRINCE2 oraz wg metodyki IPMA wdraża w swoich zespołach sprzedaży.
Anna Kulikowska Business Development Manager Polcom S.A. Absolwentka Akademii Górniczo Hutniczej. Od 1998 roku bierze aktywny udział w rozwoju biznesu na polskim rynku. Związana z branżą logistyczną, ERP oraz IT. Przez lata na stanowiskach managerskich, kreowała i odpowiadała za dostarczanie dedykowanych rozwiązań w tym logistycznych, głównie dla przemysłu oraz transportu. Zafascynowana zarówno rozwojem biznesu w oparciu o nowe technologie jak i rozwojem osobistym.
Bartosz Kochanowski Head of Robotic Competence Center (robotydoroboty.pl) Nadzoruje kompleksowe projekty audytu i automatyzacji procesów z wykorzystaniem m.in. software robotów (różne technologie) dla firm z Polski i zagranicy, utworzonym przez międzynarodową grupę Rhenus. Kierownik projektów, przedsiębiorca, inwestor, doradca rozwoju biznesu. Absolwent informatyki Politechniki Szczecińskiej, studiów podyplomowych z zakresu strategii i projektowania informatycznych systemów zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, studiował także na podyplomowych studiach managerskich na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu zarządzania i sprzedaży. Ma na swoim koncie koordynację kilkuset projektów rozwojowych i wdrożeniowych IT oraz misji doradczych z zakresu zwiększania efektywności operacyjnej i sprzedaży w regionie europy środkowej i wschodniej (CESE).
Ryszard Pytel Prezes Zarządu Data Consult Sp. z o.o. Ponad osiemnastoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania oraz dostarczania rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw. W firmie DataConsult Sp. z o.o. – prezes zarządu oraz kierownik działu badawczo-rozwojowego. W przeszłości m.in. dyrektor centrum sprzedaży Comarch S.A oraz prezes zarządu Comarch S.R.O. Bratislava. Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na wydziale EAIiE Akademii Górniczo-Hutniczej, posiadający praktyczne doświadczenie w prowadzeniu projektów poparte certyfikatem Prince2 Fundation. W kwestie rozwiązań logistycznych zaangażowany zarówno biznesowo, jak i od strony dydaktycznej. Prowadzi wykłady z zakresu wykorzystania rozwiązań informatycznych w logistyce i przemyśle dla studentów AGH. Ponadto współpracuje z Politechniką Lubelską oraz Instytutem Logistyki i Magazynowania w Poznaniu, gdzie w ramach działań badawczych i rozwojowych prowadzone są prace w zakresie optymalizacji procesów wewnętrznych logistyki magazynowej w sektorze MŚP.
Jakub Romankiewicz Partner Account Manager at WEBCON Sp. z o.o. Aktualnie opiekuje się siecią Partnerów WEBCON oraz jest konsultantem ds. optymalizacji procesów biznesowych w firmie WEBCON Sp. z o.o. Przez ponad 2 lata Kierownik Działu DMS wdrażającego systemy informatyczne klasy BPM. Prowadził projekty wiązane z wdrożeniem systemów obiegu dokumentów z wykorzystaniem technologii Sharepoint, Webcon BPS oraz platformy ELO Digital. W ciągu 11 ostatnich lat koordynator lub współpracownik w wielu projektach wdrożeniowych w zakresie IT. Zawodowo interesuje się problemami zarządzania operacyjnego i komunikacją wspieranymi poprzez rozwiązania IT (systemu klasy ERP) a także tematyką psychologii biznesu. Hobby: turystyka piesza, górska, literatura faktu.
Tomasz Rot Sales Director, CEE, Barracuda Networks Oddział Polska
Krzysztof Prusik Founder & CTO G1ANT Ltd
Certyfikowany, profesjonalny programista Microsoft, pasjonujący się programowaniem w #C z 22 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z programowaniem zaczął w wieku 15 lat, w języku Z80 na 8-bitowym komputerze Amstrad CPC 6128. Wykształcenie informatyczne zdobył będąc absolwentem Zespołu Szkół Elektronicznych I Telekomunikacyjnych w Olsztynie oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku informatyka. Był redaktorem publikacji dotyczących programowania w magazynach “Amiga” i “Enter”, wydawanych przez INFOR (ponad milion czytelników wersji elektronicznej) i Gazety Prawnej (ponad 100 000 egzemplarzy wersji papierowej). Jest autorem książki „Programować może każdy, Amos Professional w praktyce”. Twórca firmy dostarczającej kompleksowych rozwiązań informatycznych dużym organizacjom i firmom w Polsce (wynalazca ewidencji środków trwałych do zarządzania ponad miliardem złotych Agencji Mienia Wojskowego i serwerem drukowania aktywnie wysyłającym ponad 100 000 faktur dziennie). W 2012 roku założył w Wielkiej Brytanii agencję interaktywną, zajmującą się brandingiem, tworzącą inteligentne strony internetowe, technologie AMP, aplikacje, system CRM, jak również automatyzację działań marketingowych. W 2016 roku stał się współzałożycielem start-upu G1ANT, oferującego innowacyjne rozwiązania w dziedzinie automatyzacji, powtarzalnych zadań i procesów w dużych firmach i organizacjach, by zwiększyć ich wydajność oraz efektywność pracowników.
Artur Dębski Doradca Zarządu UseCrypt S.A. Wykształcenie wyższe o specjalizacji cło i logistyka. Przez większość życia przedsiębiorca zajmujący się obrotem towarami z krajami Dalekiego Wschodu -szczególnie Chiny. W latach 2011-2015 poseł na sejm – członek Komisji Służb Specjalnych. Wiceprzewodniczący a także szef Komisji Służb Specjalnych w okresie 2013 / 2014. Członek Komisji Obrony Narodowej. Obecnie zajmujący się zagadnieniami bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Tomasz Balin Doradca Zarządu EQ System Sp. z o.o.
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, kierunku: projektowanie systemów informatycznych. Od 27 lat specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i wdrażaniu kompleksowych systemów zarządzania produkcją. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczął jako konsultant ds. wdrożeń systemów IT. W 1998 r. został członkiem zarządu, a następnie w 2006 r. objął stanowisko prezesa firmy SIMPLE sp. z o. o. Bacznym okiem obserwuje problemy związane z zarządzaniem operacyjnym wielu firm, a następnie proponuje trafne rozwiązania. Wyróżnia się nieszablonowym myśleniem i podejściem do biznesu. Prywatnie – miłośnik żeglarstwa. Od 2018 r. jako wiceprzewodniczący rady nadzorczej steruje biznesem całej załogi EQ System Technology.
Monika Puchacz Dyrektor Handlowy Comarch S.A Ponad 14 letnie doświadczenie w doradztwie IT i dobieraniu rozwiązań informatycznych do różnej wielkości przedsiębiorstw. Absolwentka kierunku informatyka na Uniwersytecie Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Z programistycznym wykształceniem, jednak bez programistycznego temperamentu. W przeszłości specjalista od sprzedaży rozwiązań e-commerce, obecnie odpowiada za sprzedaż oferty Comarch ERP oraz współpracę z siecią partnerską Comarch.
Robert Żuber Konsultant BI / Product Manager Comarch BI Point Comarch S.A.
Konsultant Business Intelligence oraz menedżer aplikacji analityczno-raportowej Comarch BI Point odpowiedzialny za rozwój produktu, projektowanie nowych funkcjonalności biznesowych oraz wdrażanie usprawnień w zakresie UI/UX.
|
|